CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, March 20, 2011

DRAMA KITA

assalamualaikum...
salam 1 Malaysia.. apa kabar sume.. hope pembaca di blog sy sihat selalu yer..
hurmm.. dah lame sgt tak update blog ni.. rindu plak nak menulis walaupun tak la pandai mengarang... hehe
sebagai permulaan setelah sekian lame tak update blog, saya nak share la ape drama atau rancangan tv yg sy gemar menonton... rasenye dah byk drama atau rancangan di tv kan cume kte harus memilih yg mane best dan tak.. macam saya, saya ade a few drama yg wajib sy tonton every week... kire sy ni boleh la jugak di cop kaki tengok tv... sape lagi nak sokong drama tempatan kalau bukan kite sendiri kan.. hik hik..
drama ASMARA adalah drama yang memang sy ikuti dari musim pertama hingga musim kedua yang baru ditayangkan 2 minggu yang lalu.. sy jatuh cinta dengan drama ni mungkin kerana jalan ceritanya yg sedikit berbeza dgn drama yg2 lain.. watak ASMARA mmg lain dri watak yang pernah sy tonton sebelum ni.. hehe am i so obsess with ASMARA??..
lagi satu drama yg sy sgt suka tonton ialah USTAZ AMIRUL.. saya rasa ramai penonton di luar sana suka dgn drama ni sebab ia lebih berunsurkan Islam... Watak ustaz Amirul yang dilakonkan oleh Asyraf Muslim mmg menjadi.... satu lagi hasil dari Ahmad Idham yang menjdi..
drama 6 PROGRESIF adalah drama yg sy paling paling suka tonton sebb drama ni sgt sempoi dan dibintangi oleh pelakon2 yg best!!! ia tentang zaman persekolahan... mmg cool sgt drama ni dan kite as penonton akan rase enjoy tonton drama ni.
so, korang macam mane plak?? pasti ade drama yg menjadi favourite korang kan... so share2 la dgn sy..
till then, take care everyone.. hope korang enjoy membace tulisan sy ni..
hingga jumpe di penulisan yg seterusya ye...

No comments:

Post a Comment